Kuracja odchudzająca a stosowanie African Mango?

środa , 28, Styczeń 2015 Leave a comment

optymalneKażdy z nas ma pewnie milion powodów, dla których chce wyglądać dobrze. Możemy na jednym tchu powiedzieć, dlaczego chcielibyśmy być szczuplejsze. Dlatego nie godzimy się na to, co widzimy w lustrze i zaczynamy działać. Rozpoczynamy kurację odchudzającą. Jednak, by zwiększyć swoją szansę na sukces, sięgamy po sprawdzone preparaty, które zmniejszają łaknienie i ograniczają naszą potrzebę do podjadania, na przykład African Mango.

Owoc, który pomaga zrzucić zbędne kalorie

Niestety często samo ograniczenie przyjmowanych kalorii nie wystarcza, by schudnąć. Nasz organizm wielokrotnie wystawiany na próbę, kiedy zmuszany był mierzyć się z okresami nic niejedzenia, głodówkami, drastycznymi dietami, podczas których ograniczaliśmy cenne składniki odżywcze, z czasem zaczyna się buntować. Na każdy sygnał, że „dzieje się coś niepokojącego”, zamiast umożliwić nam pozbycie się zbędnych kalorii, spowalnia metabolizm, czyli tak naprawdę sprzyja tyciu, nie chudnięciu. To właśnie z tego powodu odchudzanie jest utrudnione, a my po pewnym czasie zniecierpliwieni i zniechęceni porzucamy wybraną dietę z przekonaniem, że nic nie działa.

Zastosowanie diety oraz włączenie w menu african mango, pozwala uniknąć tego problemu. Afrykański owoc w naturalny sposób wspomaga spalanie kalorii, zmniejsza łaknienie i pozwala na dłużej zachować uczucie sytości. Jednak to nie wszystko. Utrzymuje poziom cukru na odpowiednim poziomie, zapobiega jego wahaniom, które zwiększają apetyt i nie pozwalają o niczym innym myśleć, jak o jedzeniu. Poza tym zmniejsza ilość złego cholesterolu, na korzyść dobrego cholesterolu.

Jak się odchudzać z African Mango?

Jeśli chcemy uzyskać trwałe efekty nie tylko estetyczne, czyli szczuplejszą sylwetkę, ale również zdrowotne (lepsze wyniki oraz mniejsze ryzyko zachorowania na popularne choroby), powinniśmy przyjrzeć się temu, co jemy.

Nie jest tajemnicą, że wszelkie napady wilczego głodu, ochota na słodkie i tłuste przekąski to wyraźny sygnał od naszego organizmu, że czegoś mu brakuje. Najczęściej w ten sposób wysyłana jest wiadomość o brakach, deficytach cennych substancji, witamin i minerałów. Jednak to nie wszystko. W ten sposób organizm próbuje zredukować wewnętrzne napięcie i stres. Jedzenie staje się sposobem na zrelaksowanie. I mimo że taki ma być jego cel, gdy już zaczynamy jeść, wcale nie czujemy się lepiej, wręcz przeciwnie. Dlatego warto uświadomić sobie ten mechanizm, by mieć siłę, by następnym razem powiedzieć „nie”.

Poza tym często nadmierne objadanie się jest sposobem na uzupełnienie braków płynów. Niekiedy właśnie w ten sposób organizm manifestuje zagłuszone pragnienie i odwodnienie.

Często, by skutecznie zakończyć dietę, trzeba wybrać się na „wycieczkę w przeszłość”, uświadamiając sobie, że nasz dzisiejszy problem jest konsekwencją pewnych schematów z dzieciństwa, kiedy byliśmy nagradzani jedzeniem, słodycze stawały się czymś pożądanym i oczekiwanym. Z czasem zwyczajnie się od nich uzależniliśmy.

Odchudzanie powinniśmy postrzegać nie jako chwilowe działanie, ale sposób na życie. Nowe menu, jeśli ma dać trwałe efekty, powinno z nami pozostać na dłużej.

Musimy nauczyć się, jak przygotowywać posiłki, by się nimi cieszyć, a jednocześnie nie tyć. Powinniśmy znaleźć w sobie radość z gotowania, celebrowania wspólnych chwil na przygotowywaniu posiłków. Trzeba nauczyć się wybierać dobre produkty spożywcze – o jak najkrótszym składzie, możliwie nieprzetworzone, bez zbędnych dodatków, takie, z których przygotujemy smaczne potrawy.

W lodówce zawsze powinniśmy mieć warzywa i owoce a w głowie proste przepisy, które pozwolą nam szybko wyczarować coś smacznego. Chodzi o to, by zdrowe jedzenie stało się nawykiem, powodem do dumy, a nie obciążeniem, które pogarsza nam samopoczucie i sprawia, że odliczamy dni, kiedy w końcu „zaczniemy jeść normalnie”.

kliknij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

africanmangoexit